HALAMAN

Jumaat, 5 September 2014

Hari Bersejarah

Reunion Generasi Allahyarham Hj. Abdul Hamid & Hjh. Zawiyah

Banner reunion

Tarikh  : 30 - 31 August 2014
Lokasi : Kuala Gula Santuary Resort
Mood  : Happy - Shy - Embarrassing - Sad + Hot - Sleepy

Apa perasaan korang kalau berjumpa sanak saudara yang jauh & dekat (ada yang tak kenal langsung) dalam satu majlis khas macam ni? Suka @ sebaliknya?? Jawab.. jawab... Majoriti kat situ aku tak kenal & diorang pun tak pernah tengok aku, so sad :-(
Tapi tak kisah la, bagi aku best jugak walaupun kurang sempurna.

Summary Event 
2.00 - 4.30 pm 
Pendaftaran (aku & family sampai dalam pukul 3.00 petang)
5.15 pm          
Sukaneka ,boling kelapa, sambut belon air & meniup belon.
Aku ni pernah sekali ja main boling & majority masuk longkang ja. hehe.. Cuba korang bayangkan aku main boling kelapa. (100% gelak pecah perut sebab aku baling kepala guna dua-dua belah tangan, hahaha..)
7.30 - 9.00 pm
Solat Maghrib, bacaan yassin & solat Isyak berjemaah.
9.00 pm
Makan malam.
Aku datang agak lewat, jadi ada makanan dah nak habis. Tapi ayam masak merah memang sedap. Rasa nak minta resepi ja kat catering tu, hehehe..
9.45 pm
Berkumpul di dewan (duduk bersila, sempoi kan...)


Sebahagian daripada ahli yang hadir

      



  







0 ulasan:

Catat Ulasan